Je kunt enige hinder ondervinden van de werkzaamheden die te maken hebben met het omzetten van de oude omgeving naar de nieuwe omgeving. Onze excuses voor het ongemak. We doen er alles aan om de overgang zo geruisloos mogelijk te laten verlopen.
Woon je in het buitenland en heb je geen DigiD?
Je gebruikersnaam wordt je BSN. Zodra we zijn overgegaan naar de nieuwe ‘Mijn PDN pensioen‘-omgeving sturen we je per post een nieuw wachtwoord waarmee je kunt inloggen. Let dus op dat de oude inloggegevens dan niet meer werken.
Waarom vernieuwing?
De technische levensduur van de huidige omgeving is ten einde. Op de achtergrond werken we al een aantal maanden aan een nieuwe omgeving. De nieuwe omgeving is qua uiterlijk afgestemd op onze website en voor iedere doelgroep aangevuld met specifieke informatie(tegels). Je kunt als deelnemer zelf veel makkelijker gegevens aanpassen zoals je e-mailadres en je post- of buitenlandadres. De pensioenplanner is overzichtelijker en eenvoudiger in te vullen en ook de inbox met je documenten ziet er beter uit. Dat zijn slechts een paar aanpassingen die al een tijdje op ons wensenlijstje stonden.
Wat vinden onze deelnemers?
Het communicatiepanel van PDN deed de allereerste ervaringen op. ‘Ziet er goed en overzichtelijk uit’, ‘vernieuwend’, ‘goed gerangschikt’ en ‘bij de tijd’, zijn slechts enkele positieve opmerkingen die we ontvingen. Ook had het panel een aantal ideeën voor aanpassingen zoals een chatfunctie. We onderzoeken welke aanpassingen en uitbreidingen we kunnen doorvoeren in versie 2 van het portaal, later dit jaar. Zo blijven we het deelnemersportaal verder ontwikkelen en verbeteren. Laat het ons vooral weten als je een verbetervoorstel hebt.